SMÖGEN


Imorgon bitti bär det av till Smögen. Där ska vi sola & bada och äta mumsig mat på bryggan! Guudars så gött!

Idag har jag bara slappat. Sov till 12.00!! Eller ja, halvsov. Inte likt mig. Stackars David fick försöka sova med mitt nysande och hostande.
Sen blev det lite häng med morsan och sen en glass i solen med Katarina! Så mysigt så:)
Jag var även borta och lämnade in min kamera som har gått sönder. När Edin sålde den till mig så sa han att jag skulle ta helförsäkring för att jag är såå klumpig. Hahaa, han hade så rätt!

Nej nu ska jag packa inför morgondagen och ta mig ett knäckebröd med keso. KESO! Ja, jag köpte keso förut. Jag har inte ätit keso på flera år. En gång var jag inne i en keso period och käkade det typ 2 gånger om dagen. Sen åkte jag på världens spysjuka och har sedan dess aldrig pallat att äta det. Men nu så! Nu är det dags!!


Kommentarer
Postat av: emma

gör designer ,

20 för header

40 för header och bakrund

50 för full design

intresserade ? maila [email protected]

2010-07-01 @ 12:59:58
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0