240509


Denna dagen kunde nog inte ha startat sämre tror jag.
Först försover jag mig.. sen krånglar ALLT här hemma.. sen skulle jag snabbt åka bort och tanka, då fastnar kort helvetet i maskinen så jag blev tvungen att sitta i telefon kö med OK Q8 i hundra år samtidigt som jag försöker förklara för 500 pers som vill tanka att det inte går för där sitter mitt stackars lilla kort fast:(

Sååå några timmar försent rullar TILLSLUT röda faran mot Uddevalla! Först tog vi en sväng om Biltema för att köpa billbatteri till Davids Buick och sen till Torp där blev det lite käk och shopping innan jag skulle iväg till doktorn för ännu en behandling. Mår inte helt hundra efter den så nu ligger jag här deckad i soffan och ska nog ta mig en skål Kspecial.. fina grejjer det!:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0