LÄNGTAR!


Här ligger nu lilla kissemissen och inte kan sova så hon BLOGGAR!! Min dag har inte varit fantastisk direkt. Spydde konstant från typ kl. 04.00- 15.00. Humöret var INTE på topp. Jag ville ju jobba!!!!! 
Humöret blev mycket bättre lite senare efter att jag fått behålla en macka och min goding kom hem igen:) Ibland ska det inte mycket till för att man ska bli lycklig!

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba och sen ska jag till Månsson och mysa med mina snyggingar! Ska verkligen bli skitkul!!:) Parmapizza, chirre,dirre, salsa och viiiiin!! 

Det bästa med morgondagen måste nog vara att Sara får äta och dricka igen. Slut på diethelvetet..det ska firas!!!!

Nej nu måååste jag verkligen försöka sova. BUMS.
Natti raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0